01 september 2009

Å nej!

Men hallå bloggen! Har ju typ inte bloggat på hela dagen, vad är det med mig? :) Har iofs inte gjort så mycket idag. Varit riktigt fint väder men Jack har sovit en del så det har inte varit så lätt att ta sig ut. Hämtade iaf Jolin med vagnen från dagis. Tydligen hade E gått hem tidigare idag så det var lugnt att gå hem :) Jolin somnade på vardagsrumsgolvet en stund sen var hon på dåligt humör deluxe! Fick lugna sig med ett bad och nu tittar hon på Bolibompa.

Själv är jag riktigt trött, vet inte varför. Kan ju inte vara för lite kaffe iaf för jag har druckit en hel termos själv idag. Kanske en släng efter helgen eller nått.

På torsdag ska det komma någon och titta på lägenheten. Känns rätt skönt att man inte ska sälja den för då behöver man inte anstränga sig så mycket. Fast plocka undan lite får jag väl göra ändå. Hoppas det är någon som är intresserad så kan man alltid fråga om dom vill köpa tvättmaskinen. Annars var kanske svärföräldrarna sugna på den.

Lyssnat mycket på Lars Winnerbäck idag. Har haft lite hatkärlek till honom innan. Ibland gillar jag honom inte alls och ibland är han det bästa som finns. Har dock inte sett honom live än så jag försöker ragga lite folk som kanske vill med i Malmö i November. Tror jag kommer vara mer såld när jag väl sett honom live. Kollade på "Solen i ögonen" dokumentären idag och blev inte mindre sugen att se honom då. Vi får se om det blir av, hade varit trevligt iaf.

Nu ska det läsas saga.

3 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

jag har tidigare varit trotsig när det gäller lasse, men nu är jag såld. han är en otroligt bra liveartist. Verkligen!

Mysen sa...

Har du verkligen aldrig sett honom? Tror jag sett honom fyra-fem gånger, fast det var nog 5-6 år sedan senast. Tycker de senaste skivorna är rätt dåliga. De två första (och till viss del tredje) och de gamla demobanden håller fortfarande.

Patrik sa...

Mysen: Jag är ju känd att vara rätt sen på att tycka saker är bra. Därför jag tjatar på dig att jag vill gå men du vill aldrig :P