05 september 2009

Rast!


Denna dagen har gått fort än sålänge vilket är skönt för då är jag snart fri. Gårdagen gick i sångens tecken. Blev spontaninbjuden på kalas på mitt gamla jobb. T blev inte så glad men det var ändå ok sen. Tog med mig singstar och åkte dit. Jag var tydligen kvällens hemliga gäst för det var inte många som visste att jag skulle komma. Tur att det var uppskattat och inte suckade när jag kom. Efter lite smörgåstårta så sjung vi långt in på kvällen. La mig nog på kudden vid 23.30 vilket är lite sent när man ska upp 5.00. Men det var det värt för vi hade riktigt skoj. Tack för en trevlig kväll! Efter jobbet ska jag ta med mig svärmor hem. Är stor loppis imorgon i hässleholm som hon och vi vill gå på så hon passar på att sova över eftersom svärfar jobbar hela helgen. Lång mening. :) nåja, ska vila lite eftersom det står så på tavlan i vårat personalrum. Hörs sen!

Inga kommentarer: