06 november 2009

D-d-d-d DORA.

Tv:n går i bakgrunden och Dora verkligen tränger in i skallen vare sig man vill eller inte.

Fredag idag och snart bott här en vecka. Nu känns det som man bott här längre än så men tittar man omkring i lägenheten så är det saker överallt som ska tas om hand. Men går man här hemma och barnen skriker eller vill ha uppmärksamhet så är det svårt att ta tag i något. Men jag lyckades få upp två rullgardiner igår så nu är det bara en kvar! Borde jag kunna få upp idag tycker man.

Idag släpps Kents nya album och jag såg att på Mediamarkt tar dom 99:- för den och det är väl det jag kan tänka mig att ge för en cd så det blir nog ett köp idag. Fast albumet finns på Spotify så jag är lite sådär. Vi får se :)

På torsdag kommer hjärtemannan hit och ska vara här några dagar och det ska bli riktigt kul. Var bra längesen vi sågs och vi brukar alltid ha trevligt när vi ses men avståndet gör att man inte träffas så ofta. Får fixa ett schema på alla saker vi ska göra, känns som det är en del.

Hm, Jack sitter i verktygslådan och gräver. Vem har inte stängt den efter sig!? Skruv ska ju vara rätt hårdsmällt har jag hört.

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

Swiper inte stjäla swiper inte stjäla :D snart kommer vi! tjohoooo vi längtar så. Ska ta vaccinet idag, så vi inte blir sjuka på planet! Kram