18 november 2009

Det var den onsdagskvällen det.

Idag är jag inte först att lägga mig iaf och det känns ju bra. Dock är jag på väg nu snart jag ska bara.. Det tar på krafterna att gå upp 5:30 varje morgon. Sov inte så bra natten som var så jag hoppas att denna blir lugnare. Bara inte barnen hostar så, man blir så orolig och kan inte sova då. T lyckades lägga Jack idag utan sele! Trodde verkligen inte att det skulle fungera men efter typ 30 minuter så sov han. Det kommer säkert inte gå lika bra varje dag men det är iaf en början. Han måste ju vara selfri innan han börjar på dagis. Är ju några månader kvar men tiden går fort.
Vi tittade ikapp lite på "Modern family" idag. Måste rekommendera den serien igen, den är himla kul. Fast jag vet inte om den är extra kul bara för man har barn. Kolla in den iaf!
Det är snart fredag och det innebär Winnerbäck! Känner mig inte direkt pepp på att se honom men jag tror det kommer bli skitbra. Har bestämt att vi ska äta turkisk buffé innan vi åker till Baltiska hallen. Har aldrig ätit turkisk mat men CS säger att det är himla gott så då får man väl tro henne då. Helgen kommer jag spendera på jobbet. Ska bli riktigt skönt att cykla dit, fast jag måste kanske cykla en gång innan helgen så jag vet hur jag hittar dit. Hm, blir svårt på fredag så det får nog bli en sväng imorgon då. Imorgon är en annan dag och nu ropar kudden på mig. God natt!

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

turkiskt låter gott! ni komemr få en toppenkväll!