25 november 2009

Sakta men säkert går det frammåt.

Ja med städningen alltså. Har rensat bland mina sladdar så nu har jag en hel kartong med sladdar och skit som ska slängas. Ska bara lyckas göra det med men huvudsaken att det är rensat. Har försökt att plocka upp lite här och där men så fort man går runt lite i lägenheten så hittar man mer som ska plockas och ta upp. Så jag gör lite här och lite där för att sen inse att det inte märks att jag har gjort något. Saken blir inte enklare när barnen pockar på uppmärksamheten. Antingen ska man agera klätterställning eller också är det något man ska titta på eller göra. Det är svårt att låta "bitterfittan" komma fram. Försöker verkligen räkna och räkna men det är svårt. Jack sover nu iaf men så ska det lagas mat också. Handla behövs med, känns som jag handlar varje dag. Snart säger dom väl åt mig på ica "jaha, 3 liter mjölk idag igen?".

Nä, här blir ingen korv stekt, det är bara jag som blir stekt *rolig*.

Inga kommentarer: