16 november 2009

First class baby!

Sitter i första klass på x2000 på väg hem till Lund. Begravningen var jättefin med fina sånger. Efterråt åt vi god mat hos mina föräldrar. Jag åt tom gravad lax med hovmästarsås och jag tyckte tom att det var rätt gott. Snopet hjärtemamman ;P Idag åkte hjärtemamman hem och verkar nöjd med besöket även om M blev sjuk. Måste ses snart iaf!
Fan var svårt det är att skriva när man skakar och har sig. Har eget säte så jag slipper trängas, gött. Dock åker jag baklänges så jag hoppas inte jag kommer må illa. Är ju iaf mörkt ute så man slipper ser att vi lutar. Nu ska jag testa om man kan streama film eller tv eller nått. Kram!

3 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

GRAVAD LAX?
HOVMÄSTARSÅS?
vem var det som gnällde som en liten mus när jag nämnde det i helgen? nå? hur smakade det? För jäkla gott gissar jag!?

Patrik sa...

Det var inte så dumt iaf :) Tänkte att när det väl bjöds så var jag tvungen att smaka :)

Hjärtemammas sa...

Bra inställning helt klart! Då bjuckarjag på sushi nästa gång! :D