10 november 2009

Enjoy the silence..



Dom sover! Det är tyst! Ok, har musik på som vanligt men inte så högt. Det är nu jag ska ta tag i alla kartonger och börja packa upp, Dom kartonger jag har tittat i har jag ingen aning var jag ska ställa alla saker som ligger där i. Det är inte skräp så man kan inte kasta det men det är ändå inget man brukar ha framme så vart ska man göra av det? Tror vi får lov att packa om kartonger så vi ser vad vi ska ha framme och vad som ska ner i källaren igen. Hade ju faktiskt hela källaren och en klädkammare full med saker i förra lägenheten så det finns ju en anledning varför man inte vet var man ska göra av allt. Bara för att man har det större är det inte säkert att man vill ha allt framme. T är på föreläsning och kommer hem jättesent så nu ha jag hela lägenheten för mig själv. Så några kartonger tänker jag inte packa upp utan det får bli att se någon film eller kanske senaste avsnittet av "Ullared". Tycker faktiskt det förra avsnittet var riktigt roligt så det ska bli spännande och se hur detta är.

Det börjar klarna mer och mer hur vi ska lägga upp helgen med hjärtemamman. Det kommer nog bli rätt lugnt och ta dagarna som dom kommer. Varför måste man göra massa saker hela tiden när man bara kan umgås och ha det trevligt? Lite trist att jag måste åka upp till Västerås på måndag när dom fortfarande är här men en begravning kan man inte flytta på hursomhelst. Kom på att det är nästa fredag som jag ska på Lars Winnerbäck. Det kommer bli fint som bara den. Tycker det är rätt skönt att ha små saker att se fram emot. Gör vardagen lite enklare och roligare, speciellt i sådana här hösttider. Nä nu ska jag bara rå om mig själv. God natt alla när det väl vankas!

Inga kommentarer: