30 november 2009

Kväller.

Kväll igen dårå. Dagarna flyter på bara man har en del att göra. Var upp till Perstorp idag, hämtade det sista som var i förrådet, åkte lämnade nycklarna, vaccinerade Jack och stannade till hos Jolins kompis E och fikade. Barnen blev jätteglada att få leka igen, riktigt kul att se dom faktiskt. Jag och E:s pappa M satt i köket och drack kaffe och talade om livets mening. Ja, nu var jag ironisk men det förstod väl alla?! :) Det var ändå trevligt att prata lite även om det stundtals var rätt stelt.
Nu är vi iaf helt fria från Perstorp och det känns så himla bra. Enda anledningen nu att åka dit är väl när E fyller år typ och det är inte så ofta direkt.

Tjabbade lite med hjärtemamman om att man inte kan göra polkagristryffel till jul för det är inte juligt. Nu har jag själv gått och köpte ingredienser till det så jag får se när jag orkar fixa det.

Nu är det Ullared på tv! Måste kolla in lite så man får in stämningen innan onsdag så jag och T åker upp. God kväll alla!

Inga kommentarer: