24 november 2009

Kärleken växer sig starkare för varje dag som går.

Vi gick till biblioteket som planerat och möts av en massa barnvagnar vid entrén. "Jaha vad är det nu då?" tänkte jag men så hör jag att det tisslas och tasslas om att det är teater på gång. Jag pratar med bibliotekarien och ordnar en biljett till Jolin mig och Jack. Hon berättar också att det brukar vara teater eller film varje tisdag och att dom som är hemma med barn har förtur till biljetter. Jack orkade sitta och titta i 5 minuter och sen fick jag gå ut med honom medans Jolin satt kvar ensam. Det gick jättebra och hon var så glad efteråt. Hur bra är inte det här då? Bara älskar Lund! I Perstorp hände det väl någon gång att det var teater men inte varje vecka. Sen var alla så hjälpsamma och trevliga och det skulle dom aldrig vara i Perstorp. Så I love Lund och ångrar inte en sekund att vi flyttade.

När Jack har vaknat ska vi iväg och hyra släp och hjälpa SW och JJ att köra hem fåtöljer och så ska vi köra hem en bäddsoffa hit från dom. Vet inte riktigt var vi ska ha den men det ordnar sig.

1 kommentar:

Kaffe och Mazarin sa...

Härligt att det har blivit såååå rätt med Lund!!!:) Kramiz