16 november 2009

Men bleh!

Går inte kolla youtube, svtplay, någon play öht. Går 4 sekunder sen måste den buffra. Fan också! Skulle ha laddat med någon film för jag tycker att folk tittar på film till höger och vänster här. Passade på att gå till biston när tåget var på en station och handlade på mig en del. Jag har 4st 50:- "presentkort" som man inte får något tillbaka på om man inte handlar för allt. Först köpte jag för 54:-, hade inte 4 kronor löst så jag plockade på mig två chokladkakor och då blev det några kronor över igen så jag fick plocka på mig en påse nötter och en kola för 1 krona så det blev 150:-. Gratis är gott eller vad heter det? :) Dock är det jävligt varmt i 1:a klass och kaffet smakade skit. Någon frukt har jag inte sett till som man skulle få. Jaja, gnäll lagom surfitta! :) Bara en timme kvar sen är jag hemma i Lund igen. Hoppas på att cykeln står kvar bara. Inte ens Spotify kan jag lyssna på, buhu!

Inga kommentarer: