31 augusti 2009

Börjar bli natt igen.

Jahaja, nu är det kväller igen. Har iaf diskat, tvättat och lagat mat 2 gånger idag. Det är ju iaf lite bra tycker jag själv. Imorgon blir det nog någon promenad iaf, kan inte vara inne hela tiden. Tänkte besöka mitt gamla jobb nångång denna veckan. Måste ju planera in så dom "roliga" jobbar.

Kollade True Blood idag, var helt ok. Sista avsnittet av säsongen går inte förrens om 2 veckor. Hur ska man stå ut? Får väl kanske kolla på Dexter istället. Knappt man "hinner" kolla på det, har så mycket för mig på kvällarna :)

Smakade min första riktigt Ben & Jerry idag. FAN va gott det var. Chocolate fudge brownie eller nått hette den. Massa choklad med bitar av seg chokladbrownie i. Kan ju inte bli bättre. Fast den är mastig så man behöver inte äta så mycket vilket är bra eftersom paketen inte är så stora.

Nåja, sova. Eller se Dexter....

2 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

ha ha ...när dom roliga jobbar!!!!:) ja jag jobbar imorgon kväll o e sen ledig ons och torsdag....så då kan du ju komma då när den tråkiga e ledig!!!!:)

Hjärtemammas sa...

fasiken så bra det var! Lafayette är besatt! yajkes :D