21 augusti 2009

Silence is golden.

Har lämnat av Jolin på dagis och Jack sover. Det är TYST! Ingen som skriker eller vill ha uppmärksamhet. Jag börjar förstå T som vill ha tyst och lugnt ibland. Dock dröjer det inte länge innan jag måste slå på lite musik ändå. Kan inte leva utan musik :) Blir mycket John Mayer idag med. Passar perfekt en sånhär mulen fredag. Eller vad säger ni?

Önskar jag kunde spela gitarr som honom. Han är så GRYM!

Idag blir det Lund och välja tapeter och golv. Ska bli riktigt kul att få en helt
fräsch lägenher när vi väl flyttar in. Skulle få flytta in i slutet av Oktober.
Vilket passa bra eftersomT har höstlov då. Allt ska göras nytt utom golv i
sovrummen typ. Nytt golv i hall och kök. Tapeter överallt. Sa upp vår lägenhet
igår så nu är det på riktigt fast det inte känns så än. Bara lite med dagis
att fixa till. Men det tar vi sen. Nu ska jag ta vara på tystnaden med
lite mer musik :)

GAH! Det blir ju helt galet så fort jag lägger in nått från Youtube. Blir tokig!

Inga kommentarer: