18 augusti 2009

Skriva papper.

Nu har jag tjatat om att "snart är det måndag" bla bla bla. Nu kommer jag väl tjata om att det snart är oktober :) Ska iaf ner till Lund idag och skriva papper och få lite info på vad som ska göras med lgh. Den var väldigt sliten så det är ett och annat som LKF skulle göra. Sen gäller det att komma fram till vad man ska ha för tapeter och dylikt. LKF har ju några standard som jag antar är rätt fula så antagligen köper vi egna som dom får sätta upp. Känner att jag varken har lust eller tid att tapetsera med två barn runt benen. Kom ihåg hur mycket man svor när man var själv hemma oc pulade. Nä tack, när det finns andra som kan göra det så mycket bättre än jag själv så kan väl dom få göra det. Sen måste vi nog handla lite möbler. Kommer ju bo nästan dubbelt så stort som vi gör nu. Så kan säga redan nu att vi önskar oss presentkort på IKEA/ILVA i födelsedagspresent och julklapp.

Jack sov lite bättre inatt men jag hade svårt att somna om efter han ätit välling. Lite trött på nu morgonen men det går nog över.

"Patrik, vill inte du ha kaffe?". Nu vill T ha kaffe så bäst man sätter på det. :)

Inga kommentarer: