01 augusti 2009

Home sweet home.



Nu har vi kommit hem från Blekinge. Har haft det riktigt trevligt måste jag säga. Vädret varit på topp och sällskapet bra. Vi har hunnit med att blocka smultron, grodor, vinbär och ogräs. Det som är lite jobbigt är att Jack tvunget vill gå mest hela tiden och det kan han inte göra utan att man måste hålla honom i händerna. Ryggen får sig en riktigt omgång varje gång och han blir ledsen så fort man sätter ner honom. Nu börjar man önska lite att han ska gå själv men jag vet att när han väl börjar gå själv så önskar man att han var still :)

Imorgon blir det inte mycket gjort tror jag. Ska väl fixa till lite hemma, kanske grilla nått på kvällen och ladda inför mina sista jobbardagar dom kommande 2v. Ska bara vara ledig 2 dagar av 11 dagar så det kommer bli tufft. Men jag har ju en rejäl ledighet sen så det är bara att bita ihop.

Inga kommentarer: