25 augusti 2009

Mission complete!

Idag fick T ta bilen till tåget för hon lyckades lufta cykeln när hon skulle pumpa den. Vilket betydde att vi fick gå till dagis. Jag gick extra tidigt för att inte stöta på M och på vägen hem gick jag en omväg för jag inte skulle träffa honom på vägen hem. Ni tycker säkert jag är fånig men det struntar jag i! Fick en skön promenad i det sköna vädret iaf, vad ju därför jag gick längre!! :P Mission complete! Måste nog gå snart så jag kan hämta bilen vid stationen så jag kan köra Jolin hem så slipper jag gå hem med M :P

Får se vad em bjuder på. Riktigt fint väder så en sväng ut ska vi väl. Fick i uppdrag av T att gå och lämna lite böcker så det får vi väl göra. Sen måste vi köpa en ny pump för den andra är paj. Då har jag ju lite att göra, skönt :)

Nu ska det fixas lite mat innan det är dags att hämta bilen.