13 augusti 2009

Hell yeah!




"Timmen är slaaaaaagen.... nu slutar vi för dageeeeeeeeeen" Go Anna Book! :)

Jag var SÅ glad att sluta jobbet idag. Inte bara för att jag ska vara pappaledig utan också för att LKF ringde och pratade med min chef. Min chef kom och gav mig telefonluren. "jaha?!" tänkte jag. Den som var i luren var från LKF och sa att jag glömt fylla i hur mycket jag har i årslön. MYCKET konstigt tyckte jag eftersom jag är rätt så säker på att T fyllt i allt iom att ansökan kan borträknas om man inte lämnat in den rätt ifyllt. Jag sa vad jag har sen ville hon inte prata mer med mig. Sen berättade chefen att hon från LKF frågat henne en massa om jag hade fast tjänst osv. Chefen sa också till henne att ska jag kolla upp allt det här så är det bäst att Patrik får lägenheten. Då hade hon från LKF skrattat och sagt att "han ligger bra till". Vafan betyder det då?! Bra till som att man ligger trea i kö eller att man har fått något. Blir inte klok på det här. Hade hellre inte veta nått än att man ligger bra till. Så nu känns väntan till måndag otroligt lång. Jag vill veta NU!!!

Väldigt mycket lgh i våra huvuden nu men det får alla stå ut med. Skulle betyda så otroligt mycket om vi fick napp.

Imorgon ska jag nog inte göra så mycket, kanske storhandla med barnen. Spännande! :P

1 kommentar:

agneta sa...

klart ni får 5:an.....:)
håller tummarna hårt som f#n för att ni får lägenhet!!!!