14 augusti 2009

Skål!


Rast! Gud så skönt. Mina senaste dagar har minst sagt varit hektiska. 3 dagar kvar med jobb sen ledigt! Tittade på den stora lgh igår. Den var verkligen gigantisk! Läget var perfekt. Området i sig var inte det bästa men det är laget på lgh som gör att man vill ha den. Får veta nästa måndag om vi får den. Kommer bli en jobbig helg känner jag. :) idag lyckades jag missa bussen också. Så himla typiskt. När jag satt och väntade kom en alkis och pratade. Var lite tragiskt det han berättade. Alkohol kan verkligen förstöra familjer. När han väl gick kom svärmor efter en stund och blev paff när hon fick se mig. Skulle ju vara på jobbet. Nåja. Svärfar kommer och hämtar mig efter jobbet, ska titta på 4:an vi fått erbjudande om. Ska bli intressant även om det tar emot lite. Är ju 5:an vi vill ha. *suck*

Inga kommentarer: