19 augusti 2009

Damn girl!

Varit och lämnat Jolin på dagis och Jack sover. Så nu skulle jag ju vila eller hur var det? :P Har inte tid att sova när det finns så mycket man kan göra istället.

Jolin har sin bästa kompis E på dagis och hennes pappa är också ledig nu. Jag kom ihåg när jag var hemma med Jolin så tvingade E:s mamma mig och hennes man att träffas och fika bara för att barnen skulle få träffas. Då gick iofs inte E på dagis men det gjorde Jolin. Han och jag har verkligen inget gemensamt mer än barnen så det var alltid krystat deluxe när vi träffades. Men vad gör man inte för barnen? Så idag när jag körde Jolin till dagis med bilen så såg jag E och hennes pappa gående mot dagis men dom hade en bit kvar. Jag tryckte lite extra på gasen så jag skulle hinna lämna Jolin innan dom kom fram. Var inga problem att lämna Jolin rätt snabbt. Tar hissen ner och öppnar ytterdörren och självfallet så ska dom gå in. Jaja tänkte jag. Sa hej och han sa hej tillbaka sen blev det tyst. Fick krysta fram "Nä, jag och Jack ska åka och handla" sen sa jag hej då typ. Så pinsamt tycker jag när det blir sån tystnad och ingen har något att säga. Men nu går båda barnen på dagis och Therése brukar träffas med mamman ibland så jag känner att jag behöver inte lägga ner någon energi på det. Skönt :)

Börjar bli dags att laga mat innan jag ska hämta Jolin. Hon brukar vara så hungrig efterråt.

Dagens låttips!


DAMN GIRL!

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

'Jag ska tjala till E:s pappa hihihi