25 augusti 2009

Mission fail!

Gick med Jack och hämtade bilen och passade sammtidigt på att köpa pump och lämna böckerna. Så nu vet jag inte vad vi ska göra i em ;) . Kom tidigt till dagis (dom vill att man kommer lite tidigare nu iom att det är viktigare nu att barnen tvättarn händerna osv pga svininfluensan) och ser att M står där redan! Oh no! Får reda på av honom att barnen är i skogen och kommer snart. Jahaja. Blev tvungen att kallprata lite för jag känner att om det inte ska bli tysk och obekvämt så måste jag komma på något att prata om. Som tur var ringde hans mobil och barnen kom rätt snart. Såklart blev Jolin ledsen för vi skulle åka bilen hem, så jag får väl skylla mig själv antar jag.

Nu sover Jack och en kopp kaffe med bulle väntar. Jolin tjatar hela tiden att hon vill ha bulle så en ska hon väl kunna få.

Inga kommentarer: