15 augusti 2009

Oj det gick fort!

Nu har jag suttit här och spelat en massa TF2. Timmarna bara försvinner, men kul är det! SKulle ha haft fikagäster idag men det blev inget av med det. Känns helt ok ändå, skönt att inte göra något speciellt. Imorgon blir det Lund och sälja saker på loppis. Ska bli skönt att åka ner dit. För min del börjar Lund kännas mer och mer hemma. Kan ju bero på att jag bodde där nästan en vecka alldeles nyss. Snart måndag och svar på om vi fått lgh eller inte. Jag tror att vi fått någon eftersom dom ringde mitt jobb men jag vågar ändå inte ropa hej. Hoppas stenhårt på 5:an fortfarande bara :)

Börjar bli dags att slänga sig i sängen. Docl jag som ska sova lite längre imorgon men det blir ändå att man går upp skapligt. Speciellt om vi ska iväg med.

Inga kommentarer: