30 augusti 2009

Hemma!


Den var ju lite kul :)

Nu har jag kommit hem efter en lång helg i Lund. Var lite kul att träffa alla på jobbet igen men det var lite jobbigt med. Nu ska jag inte dit förrens på lördag igen. Jolin och Svärfar kom iaf på en liten visit till jobbet idag. Jolin hade bakat chokladbollar som hon bjöd mig på, mumsigt! :) Lund börjar iaf kännas mer och mer som hemma. Hade glömt bort hur drygt det var att ta sig hem från jobbet med tåg och buss. Ska bli riktigt skönt att slippa det sen. Hann dock läsa lite i min bok så nu är den snart utläst. Det som är lite förvirrande är att man ser personerna framför sig när man läser boken men det händer inte alls samma saker i boken som serien. Så det blir lite förvirrat, men bra :) SOOKIE är bäst ändå :) Ser fram emot ett nytt avsnitt True blood imorgon. Trist att säsongen snart är slut i usa bara :(

Nåja, "klockan" ringer väl 5:20 som vanligt så jag måste sova nu.

Inga kommentarer: