21 augusti 2009

Trötter.

Nu har första veckan gått som pappaledig och den har gått väldigt fort tycker jag. Iofs har det hänt mer denna veckan senaste halvåret. Känns det som iaf :) Nu kommer det vara lugnt innan det blir dags att packa ner allt i lådor. Valde tapeter och golv idag. Även om man bara fick välja från en viss kollektion från Boråstapeter så kunde vi ändå enas om vilka vi skulle ha i alla rummen. Ska bli intressant och se hur det blir sen. Tror det kommer kännas rätt fräscht iaf. Var och tittade i lägenheten idag också. Tyckte den kändes mindre nu än förra gången men det är väl kanske för man var så inställd på att den skulle vara JÄTTEstor. Ok den är jävligt stor men jag tror ändå att vi kommer trivas där. Om inte annat blir man väldigt inspirerad att bo där när hon som bor där nu lovordar allt bra som finns i närheten. Massa bra dagis, öppna förskolan som ska vara så bra, innergården håller på att bli fin och grannen ska tydligen ha barn i både Jolin och Jacks åldrar. Kan ju inte bli bättre. Så nu är det bara att vänta och vänta som gäller.

Vi var en sväng till Nova i Lund idag också. Stort köpcentrum som det bara är 5 minuter med bil till snart. Köpte en present som Jolin ska ha med sig imorgon när hon ska på kalas. Första dagiskalaset! Så nu börjas det med att man ska bjuda hela dagis när man fyller. Får väl se hur det blir när Jolin fyller för vi kommer bo i Lund då men hon kommer vara hemma med mig då. Kompisarna från Perstorp kommer kanske ner får man hoppas.

Imorgon får jag sovmorgon! Halleluja!! Ska dra mig lääääääääääänge! :)

Inga kommentarer: