14 augusti 2009

Halvtid.

Då har väl halva första dagen gått. Har gått riktigt bra tycker jag. Jack vaknade tidigt som vanligt men det kändes ändå ok att gå upp. Lekte lite och sen var det dags att sova. Gick ut en sväng sen. Jolin tog sin cykel och jag Jack i vagnen. Jolin fick ett mindre utbrott för hon ville ha en större påse cheeseballs än den lilla jag plockade i korgen. Gick över rätt fort då hon valde ostbågar istället. :) Lagade mat sen, båda barnen väldigt trötta och skrikiga. Nu tittar Jolin på Madicken och Jack sover. Jag kollar runt på lite recept på cupcakes. Vet inte riktigt vilka jag ska göra men jag tror det blir något liknande kärleksmums. Hoppas på fikabesök imorgon så man måste ha något gott att bjuda på då :)

Försöka diska lite innan det är full fart här igen.

Usch vilket tråkigt inlägg! :)

Inga kommentarer: