23 augusti 2009

Härlig dag i djurparken.


Jolin var inne och klappade marsvin.


Jolin mockar skit. Ville få mig att göra det med men det hade jag ingen lust med :)


Jolin hoppar på stubbar.


Therése med sin feta mjukglass. Hon orkade bara halva så jag fick hennes halva plus mig egna. MÄKTIGT! :D

Jolin och Jack fikar lite

Jolin satte sig i nått bajs så hon hade en fet fläck i röven :)

Här är en av dom fula björnarna vi såg.

Den andra fula björnen :)

Jack myser på barnens zoo.

Som sagt, hade en härlig dag i djurparken. Blir nog film ikväll då alla är helt slut :)

2 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

ser ut som det var en mysig dag!!!:) ska försöka mej på blogspot nu!!tjohoo...
fixar jag inte det så ringer jag dej om hjälp!!!!:)

Patrik sa...

Det är så enkelt så du behöver inte ringa :)