22 augusti 2009

Halva dagen har ju gått!

Herregud! Timmarna springer ifrån en. Har dock varit flitig idag. Städat hela lgh, torkat av och dammsugit. Ser riktigt trevligt ut nu så om ni ska passa på att hälsa på får ni göra det NU för om nån dag är det lika skitigt igen :). Jag fick nått ryck och började svabba av på toaletten. Sen hörde jag T fnissa framför datorn så då skällde jag på henne att hon måste sätta fart och göra något hon med. Nån måtta får det vara faktiskt! :)

Om några timmar går Jolin och T på kalas så då blir det bara Jack och jag hemma. Ska bli skönt att tjejjerna är borta så kan vi grabbar göra nått kul istället. Vad det blir jag har ingen aning om :) Lite sugen att baka något gott men har nog inte orken idag. Luften gick ur mig efter städningen. Snart vaknar nog Jack så jag ska vila mig lite till i soffan.

4 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

men åh så fint du gjort, dock försökte jag lösa ditt sdoku men jag fatta inte riktigt hur man gjorde. det borde vara enkelt men det funkade inte för mig :D kram

Patrik sa...

Hm, bara klicka i rutan och skriva siffran på tangentbordet? Gick bra här iaf. Vet inte om jag ska ha det kvar dock. Tack annars! :)

agneta sa...

flitig som en myra idag oxå!!!!
ah du e såååå duktig!!!!
ha en bra kväll!!!!:)

Patrik sa...

Hehe du smitter kanske av dig Agneta? :)