25 augusti 2009

Let´s go to bed.

Uj vad jag är trött. Inte blev man piggare av att titta på "Män som hatar kvinnor". Känns som jag är den enda som inte har sett den. Nu är den sedd och den var som jag trodde. Lite halvtradig med alla svenska skådespelare som finns. Saknades bara Persbrant typ. Halva boken saknades kändes det som så har man inte läst boken så ska man absolut göra det. Sen är ju nästa del bra mycket bättre än den första. Ska bli spännande och se hur den blir som film, även om jag inte kommer se den på bio.

Haft en bra eftermiddag med cykeltur in i byn. Jolin bröt inte ihop en enda gång, bara lite när hon skulle låsa fast cykeln för jag fick inte titta på när hon gjorde det. Inte ville hon ha hjälp heller. Men hon klarade det till slut iaf! Verkar bara tjall på sidorutan fram på förarsidan på bilen. Efter jag hämtat dom på dagis skulle jag "veva" upp rutan men inget hände när jag tryckte på knappen. Paniken infann sig lite för man kan ju inte lämna bilen med helt nerrullad ruta. Speciellt inte här då dom har slangat bilen två gånger. På något vis åkte rutan upp igen så nu vågar jag inte "veva" ner den igen. Så nu är det utan ac och kan inte rulla ner rutan. Toppen! :) Sen är det lite kasst att allt ska hänga på tekniken. Fungerar den inte så är det helt kört. Lite dåligt att man inte kan ha en akutspak ifall tekniken skulle fallera. Jaja, inget blir bättre av att klaga. Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon igen. "Ringer" Jackklockan samma tid imorgon som idag så blir det innan 5:00. Känns extra tidigt nu när det fortfarande är mörkt och inte ljust som innan.

God natt.

1 kommentar:

Kaffe och Mazarin sa...

du är inte ensam!!!!:) jag har inte heller sett den!!!! ska hyra den snart...:)