22 oktober 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig.


Lite vitsigt :)

Denna dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Har gått och tänkt mycket på farmor och det ploppar upp nya minnen hela tiden. Vilket är härligt att kunna ha fina minnen innan hon blev sjuk. Kom ihåg när vi var små och farmor & farfar var väldigt tidiga med kabel-tv. Då gick jag och lillasyster dit och tittade på Ducktales ibland. Det var rätt mysigt :)

Kvällen har lunkat på rätt bra här. Blev lite mys med tacos och sen var det dags att lägga barnen. Har tagit väldigt lång tid att lägga Jack dom senaste dagarna. Ska börja vänja av honom med bärselen så fort vi har flyttat. Då kommer han få eget rum också så jag tror det blir lite lättare.

Imorgon blir det en sväng till Hässleholm och Agneta. Hoppas verkligen att hon har bakat en massa gott nu, jag har skyhöga förväntningar :) Blir väl sista fikan innan flytten sen blir det nog hon som kommer ner till oss i Lund när hon åker förbi Nova. Jag vill att det ska bli lördag så jag får se hur lägenheten ser ut. Jag är nyfiken i en strut.

Dags att sminka av sig och lägga sig snart. Imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer: