20 oktober 2009

Pust pust!


Fick samtal från våran nuvarande hyresvärd att det var någon som ville komma över och titta på lägenheten. Jag tittade mig omkring och insåg att här behövdes mirakel för att det skulle bli fint. Var bara att kavla upp ärmarna och sätta igång och städa. Hann nästan klart innan det ringde på dörren. Sen gick dom efter 5 minuter. Inte klokt vad man stressar och har sig för 5 minuter. Det är inte som att vi ska sälja lägenheten men man vill ändå inte skämmas när folk kommer och tittar. Får väl se om dom vill ha den, dom sa inte så mycket och hyresvärden sa inte heller så mycket. Så vi får väl se.

Idag släppte Jack taget och gick själv för första gången! Jag tyckte att han rörde sig snabbt i ögonvrån men tänkte inte mer på det. Sen ser jag hur han släpper och går iväg. Lilla pojken har blivit stor! Så nu kommer det bli mer lajbans än var det var innan. Men det är bara kul.



Store pojken :)


Glad är han också :)


Nu har Jolin tagit över sovrummet också. Vart ska man ta vägen nu då?

Filmade lite när Jack gick men det blev något fel när jag la upp det så jag ska försköka igen och se om det går bättre.

2 kommentarer:

Kaffe och Mazarin sa...

kul att han går!!!så slipper jag få ont i ryggen när vi promenixar!!!:) hi hi..

Hjärtemammas sa...

Men ååååh så duktig han är! Har du ordnat MAgnus Carlsson från Barbados som speaker?

hihihi
HEJ!