07 oktober 2009

Måndan kom, tisdan kom, onsdan kom, torsdan kommer så småningom!



Började dagen med att känna mig rätt nedstämd. Vet inte varför riktigt, fick ju sova bra idag. Hade ingen lust med någonting, inte ens sitta vid datorn eg!! :) Hade ingen större lust att träffa någon men tog ändå tjuren vid hornen och hämtade Jolin med vagnen från dagis. Det resulterade i att vi fick gå hem med E och E:s pappa. På nått konstigt sätt kändes det rätt skönt att träffa någon. Lite sol och luft gjorde nog susen med. Nackdelen är ju att Jolin blir helt slut av att gå hem så resten av em var hon i sitt esse. Lugnade ner sig lite när T kom hem. Hon var hemma runt 15:30. Kändes jätteskönt att hon kom hem så pass tidigt, har man inte varit bortskämd med dom senaste dagarna.

På fredag bär det av till Lund (tror jag iaf, jag verkar vara snabb på att säga massa saker som inte är helt bokade än) och vi ska till lägenheten och titta lite. Målaren ringde ju häromdagen och frågade vilken tapet vi ville ha i matrummet. Det var det rummet som vi från början inte ville göra något med men när vi väl såg det så var det lika bra att ta det med. Dock hade vi inte beställt det men det var tydligen beställt iaf. I vilket fall så undrade målaren vilken tapet vi ville ha för han hade börjat riva på väggarna. Fick bli samma som sovrum 2 för jag har ingen möjlighet att åka ner. Då vet vi iaf vilken tapet det blir, var lite oroliga att dom skulle välja någon snorgul eller nått :) Ska iaf bli spännande och se hur långt dom har kommit. På lördag är det ju bara 3v kvar till stora flytten och fortfarande har vi inte packat något direkt. Det kommer väl i sista veckan där sen. :)


Why Mariah why? Kan dom inte låta klassiker få vara ifred? Låten blir ju inte direkt bättre och speciellt egen gör hon den inte så VARFÖR måste hon göra den? Tjänar hon så dåligt nu så hon försöker mjölka in lite pengar såhär? Jag vet inte men jag blir förbannad iaf!

För dom som undrade (om någon nu gör det) så har jag lagt ner Farmville. Tyckte det blev för mycket klickande, plus att det är rätt meningslöst. Så nu får ni skaffa nya grannar :)

Tänkte komma i säng runt 22:00 idag, lyckas jag nog rätt bra med om jag lägger mig nu så GOD NATT!

1 kommentar:

Kaffe och Mazarin sa...

ja det gjorde du rätt i och lägga ner farmen.... har jag oxå gjort!!! jamen va fasiken vuxna människor som lägger ner sån energi på att skörda!!!:) ha ha...