21 oktober 2009

Kuckelikrax, dagis stax!

Redan onsdag och det känns som halva veckan redan har gått. Betyder bara en dag närmare flytt vilket vi ser fram emot. Idag har dom lite avslutning för Jolin på dagis. Vet att hon ska gå en vecka till men nästa vecka är höstlov och då är det mindre barn där. Tog med lite ballonger och serpentiner. Erbjöd mig att stanna och blåsa upp några men fröken tyckte att deras praktikant kunde göra det så det var skönt att slippa :) Jolin fick låna med sig vår lilla digitalkamera så jag hoppas att det har blivit lite kort knäppta.

Snuvan börjar ge med sig så nu är det bara slemmet och kraxet kvar i halsen. Jag låter nästan som han den kassa i Idol (iofs, alla är kassa men han som har väldigt feminin röst) till och från. Eller också har jag värsta basrösten. Det pendlar lite men det gör väl inget, så länge barnen inte blir rädda. Nu ska jag väcka Jack och ta mig till dagis. KRAX

Inga kommentarer: