01 oktober 2009

Packad.



Sådärja nu är bilen full med saker. Blir nog ett lass till med bilen så är nog källaren tömd iaf. Bara kartongen till tv:n tar upp halva förrådet. :) Nu måste jag bara vänta på att Jolin är klar på dagis sen åker vi ner och äter lite mat med Svärfar. Skönt att slippa stressa med mat också.
Jack har blivit snorig och som väntat var han rätt orolig inatt. Bara inse att jag får hålla mig hemma på em så han får sova i lugn och ro om vi ska kunna få sova något på natten. T går ju upp 5:30 varje dag så hon behöver ju sin sömn.

Svårt att fatta att denna dagen är väldigt historisk i våra liv. Jack kommer nog inte komma ihåg Perstorp alls när han blir stor och jag tror att Perstorp kommer suddas ut lite för Jolin med. Vi kommer ju komma ihåg det men det kommer inte vara något vi saknar. Finns ju kvar om man nu skulle få för sig att åka hit igen vilket inte är så troligt. Ser fram emot sommaren i Lund med drygt 1½ mil till havet. Barnen kommer älska det iaf.

Nu verkar Jack vaken. Tur att jag hann lägga in allt i bilen innan han vaknade. Fixa mellis sen blir det Lund så småningom.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: