13 oktober 2009

Oj oj oj

Vilken förmiddag! Jack vaknade 5:30 så det var ju iaf 30 minuter längre än igår. Jolin vaknade då också. Förstår inte riktigt att dom vill upp när det är så mörkt. Själv vill man gärna ligga lite längre. Var väldigt segt hela morgonen och Jolin gjorde allt annat än att klä på sig för att gå till dagis. Efter mycket tjat osv så kom vi i af iväg. Lägga Jack sen ta det lugnt. Känt mig väldigt trött, hängig och väldigt orkeslös. Inte lätt att vara en bra pappa då men man försöker så gott man kan. Fick ett samtal från hyresvärden att det var några som ville titta på lägenheten och undrade om dom kunde komma om 10-15 minuter. PANIK! Lägenheten såg ut som hej kom och hjälp mig. Fick sån panik så jag ringde T och sa att några skulle komma snart och jag hade panik och måste städa. Jaha tyckte hon varför ringer du mig. Inte vet jag, fick panik. Hej då. :) Svårt att säga om dom var intresserade av lägenheten men dom ville flytta in i November så vi får se. Hade ju varit kanon att slippa betala dubbla hyror en månad. Har iofs redan betalat hyran men det går säkert att ordna så dom kan flytta in då. Så jag hoppas hyresvärden ringer inom några dagar och säger att dom vill ha den. Enligt Facebook är jag 58% tursam idag så vem vet ;)

Jolin bakade dom här fina "spindlarna" igår när vi var hos mormor och morfar. Ok, fick liiiiite hjälp av mormor med dom men hon är jätteduktig på att rulla.




Fick denna lappen med posten idag också. Verkar inte blivit av med några pengar men ändå lite olustigt att dom spärrar kortet utan att man vet om det. Nu använder jag inte det kortet så mycket men ändå.



Ska samla krafter så vi kan ta oss till affären sen. Huga.

Inga kommentarer: