19 oktober 2009

Måndag morgon.

God morgon Sverige! Hoppas ni har haft en bra natt. Själv har jag sovit gott men vaknade till då och då och snörvlade. Jack sov hela natten så det dags att stiga upp vid 5:30. Helt ok faktiskt. Jolin har fotografering på dagis idag så vi tog fram kläder redan igår så det gick väldigt smärtfritt att klä på sig idag. Kanske ska fortsätta göra så varje kväll? Vi har tyckt att Jack har tagit sig mycket över ena örat i helgen så jag ringde vårdcentralen och blev lite full i skratt när jag fick svaret av telefonsvararen: "Det är så lång kö nu så vi kan inte ta emot ditt samtal. Är det livshotande så ring 112. Hej då." Dom satt säkert och drack kaffe så det blev överbelastat. Dock tror jag ju inte att man ringer dit om det är livshotande. Men men, en timme senare ringde jag igen och då var det inga problem att komma fram. Så 15:45 ska vi titta till örat. Tror inte det är något men lika bra att kolla. Var ju  själv ett öronbarn.

Mitt halsont har gett med sig lite så nu är det bara snuvan som ska gå över. Man blir så tung i huvudet när man är förkyld. Men, sånt är livet. Kaffe! :)

Inga kommentarer: