12 oktober 2009

Jaha och sen då?

Då har denna dagen flugit iväg också. Varit en sväng till Lund och varit på ett möte på jobbet. Vi fick reda på att Attendo inte vill ta hand om mitt ställe så nu vet vi inte alls vad som händer. Vi kommer ju ha kvar våra tjänster men kommer ju få nya chefer osv. Känns lite ovisst när man inte vet vad som kommer hända. Många började prata om att söka annat jobb direkt men jag tänker gilla läget och se hur det utvecklar sig. Har ingen anledning att byta, än iaf. Stället jag jobbade på innan blev också uppköpet och där ändrades en hel del. En del bra saker och en del mindre bra saker. Så det kan ju bli jättebra men risken är nog rätt stor att det kommer bli till det sämre. Det som är tråkigt är ju att i slutändan är det dom som bor där som blir drabbade värst. Tror jag iaf.

Var en liten sväng till lägenheten med och fyllde på i förrådet. Såg genom fönstret att det var någon där inne som jobbade på så det känns bara skönt. Riktigt nyfiken på när dom första tapeterna ska komma upp. Jag jobbar på lördag så vi tänkte sova över till söndag då vi ska fira en gammal gubbe som fyller år.

Dags att sova och hålla tummarna för att barnen inte vaknar 5:00 imorgon igen. Lite väl tidigt när det är så mörkt ute.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha och vad önskar sig den här gubben i present ???
kram sandra

Patrik sa...

Det var en bra fråga :) Presentkort funkar ju alltid. Annars är det inte så noga att jag får något.