04 oktober 2009

Sköna söndag.

Idag har jag bara stånkat och pustat och frustat och klagat hela dagen på min härliga träningsvärk jag fick efter Boda borg igår. Riktigt kul var det men efter 4 timmar var man rätt trött i både kropp och knopp. Kul att träffa dom gamla arbetskamraterna, har alltid kul när vi ses. Så nu får vi se till och testa det som ska finnas i Malmö. Utmaningarnas hus heter det visst. Verkar vara liknande Boda borg.

Idag tog vi en sväng till IKEA för vi tänkte köpa en säkerhetsband till Jacks barnstol för han ställer sig upp i den nu. Självklart kunde man inte köpa en sån lös utan var tvungen att köpa en ny stol om man skulle ha en. Lite störigt. Så vi får väl ha uppsikt på honom hädanefter.

Är ju kanelbullens dag idag så jag fick lov att ta fram den sista påsen från frysen. Riktigt fånigt att det ska finnas en sån dag. Varför finns det då inte bruna bönors dag eller kladdkakans dag? Nåja, det kommer väl säkert det med.

Nu vankas det nog film eller spela lite. Fortsatt trevlig söndag med er!

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

gör ett eget band såklart, du kan köpa lösa såna band på tex sportaffärenr eller kanske ÖB.. eller knyt en sjal vet jag :D