20 oktober 2009

Hej kråkan! Krax krax.

Min sabla förkylning sitter fortfarande i. Väldigt slemmig i halsen så jag kraxar och är rätt hes. Bara det går över till helgen då jag ska jobba.

Igår kväll var jag helt slut. Vi satt och tittade på "Flashforward" (som jag varmt kan rekommendera, läs mer här) och jag kunde inte hålla ögonen öppna. Var tvungen att gå och borsta tänderna mitt i allt bara för att inte somna. När jag satte mig igen spikrakt upp så nickade jag till hela tiden. Rätt skönt känsla men inte om man vill se vad som händer för det är riktigt bra.

Dagen bjuder nog inte på så mycket. T ska på föräldramöte på dagis ikväll eftersom hon aldrig lämnar eller hämtar Jolin längre. Personalen har tydligen filmat barnen så det ska dom visa. Jag blir hemma med barnen eftersom jag är så ofta på dagis ;)

Nu ska jag vila lite innan det är dags att fixa mat och hämta på dagis och jadda jadda.

Inga kommentarer: