09 oktober 2009

Freeeeeeedag.

Klockan är snart 11 och min energi är rätt låg. Morgonen har varit lite strulig. Jack ville tvunget inte sitta i sin stol när han skulle äta. Provade med båda stolarna vi har men inget fungerade. Ner på golvet ville han inte heller. Man blir lite tokig ibland. Jolin har alltid gillat att klä på sig själv. Inte velat att man ska hjälpa henne men på senare tid vill hon att man hjälper henne. Speciellt då när man håller på och brottas med Jack som inte alls vill ha på sig strumpor och skor. Innan har jag tjatat på Jolin så hon ska klä på sig så vi kan åka till dagis osv men idag tänkte jag att jag säger till henne att klä på sig och så åker vi sen när du är klar. Det resulterade i att hon började tejpa ihop kartonger och hon skulle kivas med Jack och leka lgh. Hon brukar alltid bli arg när man tjatar på henne så det blev hon inte idag men vi kom till dagis vid 9:00 istället för 8:30. Vilket iofs inte gör något men man vill ändå ha Jack i säng så han hinner sova klart innan det är dags att hämta henne igen. Nåväl, fick honom i säng till slut och sen var det bara att packa in saker i bilen. Hunnit pausa lite i en timme men eftersom jag ska sova över i Lund inatt så är det kanske bäst att fixa ihop smink väskan och dylikt. Ska jobba hela helgen men åker hem imorgon för att ta bilen med ett lass till på söndag.

Hör av mig senare under dagen. Adieu!

Inga kommentarer: