01 oktober 2009



Jag fick stränga order av Hjärtemamman att ändra min text till rosa för det är rosa bandet som gäller nu. Glöm inte att stödja det, är en bra sak.

Då har vi varit i Lund idag och hämtat nycklar. Höll på att sluta i antiklimax för tydligen stängde dom 15 där man skulle hämta ut nyckeln och vi kom dit 5 över. Trodde att dom hade öppet till 16. Skönt att folk kan vara snälla ibland :). Slängde in sakerna som jag tog med i bilen och sen gick vi lite husinsyn. Den kändes väldigt sunkig nu för tapeterna ska ju bytas i alla rum och parketten såg ut som en skridskobana. Tror det kommer kännas bättre sen när allt är på plats dom tapeter vi vill ha. Kommer bli jättebra när vi flyttar ner iaf, mycket som kommer bli lättare i vår vardag.

Är helt slut idag så det är bäst att slinka ner i säng. Har skördat och sått nytt på Farmville så nu kan det växa bra över natten :)

1 kommentar:

Hjärtemammas sa...

*kadish* ja det där var ljudet av min piska som ljöd när jag propsade på att du skulle visa ditt stöd för bröstcancerforskningen. ROSA text udner oktober månad! BRA Jan0s