22 december 2009

Dan före dan före dopparedan.

Nedräkningen fortsätter. Jolin vill att det ska vara jul hela tiden så hon kan öppna julklapparna. Vi hade dom under granen ett tag men Jack var framme och pillade lite för mycket på dom så dom fick åka in i sovrummet. Får väl lägga fram dom lagom tills det är dags att öppna dom antar jag.

Känns som det är jättemycket att göra idag men jag kommer ändå inte till skott riktigt. Hade tänkt klippa mitt hår idag, julmaten ska hämtas mellan 12-18, börjar jobba 15:30 (nu är min pappaledighet officiellt slut, har nog inte riktigt fattat det än), ska städas och så kommer mina föräldrar idag. På nått vis ska vi väl lyckas göra allt.

Tyckte jag hade så mycket att berätta men jag blev avbruten och nu är allt som bortblåst. Så kan det vara.

Inga kommentarer: