10 december 2009

You can sleep when you´re dead!



Vaknade till vid 1:30 och var hur pigg som helst. Jack vaknade till då men det tog inte lång tid innan vällingen var slut så sov han igen. För mig var det värre, jag kunde bara inte somna om. När man inte kan somna börjar man tänka på allt möjligt och så försöker man sluta tänka men det går inte. Klockan 2:30 var jag redo att gå upp men jag låg kvar och till slut somnade jag nog. Men jag var väldigt trött när barnen ville upp. T skulle ändå till jobbet så hon gick upp med barnen så jag fick ligga lite längre. Till slut var det ändå min tur att gå upp och det var segt. Jag misstänker att min sömnlöshet beror på att jag drack rätt mycket kaffe igår mot vad jag brukar. Sista koppen tog jag efter 21:00 så det nog big no no i framtiden. Måste ha något att skylla på iaf.

Idag ska vi en sväng till Perstorp då. Känner inte direkt för det men jag vet att det kommer göra Jolin gott så det är bara att ställa upp. Har fortfarande inte fått någon direkt julkänsla och jag vet inte när den ska infinna sig heller. Har försökt att lyssna på julsånger men det hjälper föga. Kanske hjälper att titta på ett luciatåg men det tror jag knappast. Vi får väl se hur det blir. Nu ska jag ha kaffe iaf.

Inga kommentarer: