31 december 2009

Gott nytt år!



Lika bra att passa på att önska gott nytt år nu för sen när det väl är dags på riktigt sitter jag på jobbet. Kommer nog bli mysigt att sitta där och titta ut genom fönstret. Trist för T som får vara själv hemma men jag antar att hon kommer sova runt tolvslaget ändå.

Idag står det bio i Malmö i min kalender och det ser jag fram emot. Ska bli spännande och se hur det fungerar med 3d-glasögon när man har vanliga glasögon på sig redan. Det blir nog jättebra iaf.

Efter bion ska vi laga lite god mat tänkte vi. Funderade på Baconlindad fläskfilé med soltorkade tomater.pesto och ost. Till det en smarrig potatisgratäng. Inte fy skam tror jag.

Nu blir det frukost.

1 kommentar:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Gott Nytt År till hela familjen önskar Jerker och Annika! :)