02 december 2009

Lugna puckar.

Haft en riktigt trevlig dag med frugan på Gekås i Ullared. Resan började lite tradigt med att vi fick vänta på våran mat på mAx i 25 minuter!! Helt sanslöst! Inte nog med det så misstänker vi att vi haft inbrott på mAx parkering för det var massa saker slängda på T:s säta som inte var där när vi gick och ändå låste jag bara upp dörren. Ja jag vet inte alls vad som skett men allt var i sin ordning annars så det var väl ok med det.

Väl framme vid Gekås gjorde jag en "Patrik" fast jag knappt visste om det själv. Jag gick på toaletten och T väntade utanför. Hon såg att en tant öppnade min toadörr och såg helt chockad ut. Sen stängde hon inte dörren utan bara gick så T sparkade till dörren innan hon gick in på en annan toalett. Och allt detta sker utan att jag märket nått! Ok, jag hörde att det smällde till i dörren men jag tänkte bara att någon kände på handtagen men tydligen låste jag inte dörren, eller om jag ens stängde den helt om mig. Vafan håller på att hända med mig eg? hehe. Såg inte en enda kändis heller från Ullaredssåpan. Bara en pappersdocka på taket med VD:n Boris på. :)

Barnvakterna hade skött sig exemplariskt och barnen med så vi hoppas på en lugn natt. Imorgon får det nog bli en tur till Öppna förskolan tror jag, barnen vill nog dit så vad gör man inte för dom?

God natt!

Inga kommentarer: