16 december 2009

Det är rätt vackert ändå.

Tittar ut och träden utanför har fått lite uppfräschning med lite snö på sig. Tänk vad det kan göra mycket med snö så det blir ljusare ute. Det är himla synd att vi inte äger en pulka annars hade det varit bud på att åka lite imorgon.

Fikan hemma hos JJ var trevlig. Jack blev så himla glad att träffa deras katt. Vet inte varför han är så intresserad av katter men jag är ändå glad att vi inte har någon katt nu för den hade det varit synd om. Jag och barnen fick en härlig promenad i snöyran. Känns fortfarande konstigt att kunna GÅ hem till SW och JJ, innan var man tvungen att planera långt i förväg innan. Spontanitet är min melodi.

T pysslade idag med så jag hann bocka av en till film idag. Det blev The Taking of Pelham 1 2 3. Riktigt dålig och meningslös film men det hade jag på känn att det skulle vara innan jag började titta. Fast det är väl bra att kolla på sånt ibland med. Fast nästa gång måste jag nog titta på något bra för det har varit mycket dåliga filmer på senaste. Lite nyfiken på Avatar på bio, kanske skulle se den i Malmö i 3D? Hade varit tufft tror jag.

Sovdags! En vecka kvar tills tomten kommer, är inte det rätt sjukt?

Inga kommentarer: