30 december 2009

Wifes day out.

Idag tar T med sin syster på en utflykt någonstans jag inte vet riktigt var. Dom skulle ut och gå och fota. Lär vara rätt halt och kallt så jag hoppas dom har tillräckligt med kläder på sig. Så det är barnen och jag som gäller idag vilket jag inte har något emot. Jack sover sin lur nu och diskmaskin och tvättmaskin står och väntar på att bli tömda. Har satt igång en surdeg med och den blir klar om 4 dagar så det ska bli spännande och se om jag lyckas. Gör jag det lär det bli brödbak i början av nästa vecka. Det ser jag fram emot.

Imorgon blir det daddys day out för jag ska gå på bio med svärfar och JJ. Ska se Avatar i 3D och det ska bli spännande och se hur det är. Eftersom det är nyårsafton så passar jag på att jobba natten med, bra pengar och många timmar. Skulle ändå bara ligga hemma och sova så det är lika bra att vara vaken och tjäna pengar istället. Funderar på att ta med Wii:t så jag kan hålla mig vaken. Har planer på att baka med om det blir för jobbigt. Är bara en natt så det ska jag väl klara av tycker man.

Nu är visst alla Jolins dockor nakna (förstår inte varför) så det är bäst att jag hjälper dom med kläderna nu.

Inga kommentarer: