31 december 2009

Lite skallebank.

Nu har jag kommit hem från bion och har lite skallebank faktiskt. Vet inte om det beror på att jag suttit med dubbla glasögon i nästan 3 timmar eller för att jag inte ätit något sen frukost. Sak samma, det får nog bli ett piller sen innan jag åker till jobbet. Filmen då (Avatar 3D) räddades väl lite av att den var i 3d. Den var på tok för lång och storyn har man sett typ 10000ggr förut. Ond möter god, blir kär i god och börjar slåss mot dom onda igen. Där har ni hela filmen typ. Det var häftigt med 3d men sen blev man inte så impad mot slutet och storyn var tunn så det blir väl en klar 3:a. Ska ni se den så se den i 3d, annars kan ni hoppa över den tycker jag.

Nyårsmiddagen står i ugnen och doftar ljuvligt. Hoppas jag inte väcker några inatt  med min fina vitlöksandedräkt som jag kommer få. Hoppas ni får en bra kväll och natt. Ta försiktigt med alla smällare. Själv ska jag titta på dom och räkna hur många kronor som smälls upp på en gång. Kommer ha och göra känner jag på mig.

Gott nytt år!

Inga kommentarer: