08 december 2009

God eftermiddag!

Hade tänkt skriva något innan men det var något som kom emellan. Vi var till biblioteket på fm. Jolin gick på teater som hon inte kommer ihåg vad den handlade om och jag och Jack var utanför och försökte läsa lite böcker. Jag skulle låna en dvd till Jolin så jag lät barnen vara en liten stund men det tar tre röda så hör jag ett illvrål från Jack och han har ramlat på golvet. Kom lite blod från läppen och det blev en fin botoxläpp. Bibliotek är farligt! Förre veckan slog han pannan i och har fortfarande ett märke från det. Eller är det jag som är en dålig pappa? Hmmm.

Fått ordning på internet och telefon nu så nu rullar allt som det ska. Himla skönt att det fungerar. Hade lite problem med "popcornen" innan men efter en del suckande och många svordommar så hoppade den igång med så nu kan Jolin titta på "Micke & molle" som vi lånade. Hade tänkt ta mig till affären och hämta ut julklappar som ligger och väntar. Börjar bli dags att slå in alla också, har ju hela klädkammaren full, men det tar vi sen..

Nu stinker det igen *suck*

Inga kommentarer: