29 december 2009

Girls day out, boys day in.

T var sugen på att åka ner på stan så hon passade på att ta med Jolin (blir minst jobbigt så) och äta lite mat och gå på bio. Kanske inhandlar hon något, hon var lite kryptisk när jag frågade vad hon var ute efter. Själv ska jag ha en grabbdag med Jack och ligga i soffan och fisa och pilla i naveln. Kanske inte riktigt så men nått kul ska vi väl hitta på, som typ gå och handla toapapper. Jack sover så jag ska nog ta och svära lite framför New super mario. Tycker det är rätt svårt faktiskt men det är bra då håller det längre.

Läst in mig lite på Martin Johanssons blogg och jag är riktigt sugen på att börja baka surdegsbröd. Önskade hans bakbok i julklapp men den fick jag inte så nu är den reserverad på biblioteket iaf. Får se om jag inhandlar lite mjöl och sånt när jag går iväg med Jack. Nu, Wii!

Inga kommentarer: