13 december 2009

Sanktaaaaaaaaaa luciaaaaaaaaaaaaaaa!



Idag är det visst lucia. Vi ska på marknad så vi kanske får se någon lucia där. T vill inte följa med så det får bli med svärisarna och kanske SW och JJ. Riktigt fint väder ute och sådär härligt kallt så det är bäst att klä sig varmt. Har dock inga vinterskor så vi får se hur det går med gympaskor. Eller också får jag damma av mina gamla docs. Oj det snöar nu ser jag! Det var ju lite mysigt iaf, speciellt om man ska på julmarknad.

Jag har nästan hämtat mig från turen till Bauhaus igår. Det var en riktig pers men det gick ändå. Vi har sågat lite brädor idag så vi får se om det blir någon bokhylla till slut. Det är T:s projekt så det är hon som får hålla på mest så håller jag mig lite på avstånd. Känns som det blir lugnast så. Nu vankas det mat och sen blir det marken. Ha en trevlig dag alla!

Inga kommentarer: