07 december 2009

Tröööööött.


Fast denna bilden piggade upp mig :)

Vaknade imorse och ögonen ville inte öppna sig fast jag var tvungen. Hade svårt att somna igår och det känns som att jag har sovit dåligt men jag vet inte. Trött är jag iaf så det blir till att ta fram tändstickorna och stoppa innanför ögonen.

Idag kommer CS och RJ på en fikavisit. Funderade på om jag skulle baka något men jag har inte energin till det. Har lite kvar i frysen som jag kan bjuda på.
Får se om det blir öppna förskolan på eftermiddagen, antagligen blir det det.

Dagens musiktips får bli Anna Ternheim, gillar hennes röst väldigt mycket och sen är hon inte helt oäven att titta på.



Dags att springa lite med moppen, ja alltså städmoppen, vad trodde du?


2 kommentarer:

Hjärtemammas sa...

haha snygg bild!!
Sök på Ebba forsberg, tror du skulle gilla henne. Daybreak eller walk alone är två grymma låtar! Ha en bra dag kram

Patrik sa...

Boy you owe me gillar jag med Ebba. Haft koll på henne ett tag men tack för tipset iaf! :)