01 december 2009

Stinker!



Gjorde en liten sås med vitlök plus lite créme fraiche. Stinker gott nu kan jag tro men eftersom T också har ätit så gör det inte så mycket.

Jolin var nöjd med teatern men jag var inte med in så jag vet inte vad den handlade om. När man frågar henne så vet hon inte själv. Men den var bra iaf :) Jag var utanför med Jack och han drog ur böcker och videofilmer högt och lågt så det var bara att springa efter och ställa allt i ordning igen. Han var ju glad iaf.

Hade tid att byta däck idag så jag gjorde det på em. Såg att två däck var rätt slitna men tänkte att jag får köpa nya senare när ekonomin är bättre. När jag väl är där så säger dom att däcken är olagliga och att jag måste köpa nya. Så nu har jag fått min superfina julklapp iaf. Jiho verkligen.

Gjorde mina polkagristryfflar idag med och dom blev helt ok. Får se om någon får dom i julklapp sen, om det finns några kvar tills dess :)

T gick precis iväg och skulle simma med sin syster så jag ska nog passa på att titta klart på "Flickan som lekte med elden" för den vägrar T kolla på.

Inga kommentarer: